- ajurünnaku tulemustest teha sõnapilv,
- info kogumine (Mida tead...?) teha teema/tunni alguses ja (Mida said täna tunnis teada...?) tunni/teema lõpus. Õpilased näevad, kuidas nende teadmiste hulk on vahepeal kasvanud.
- õpilased koostavad rühmatööna sõnapilve tegusõnadest/omadussõnadest, mis sobiksid kasutada õpetaja antud nimisõnaga. Rühmad vahetavad sõnapilvi ja koostavad nüüd sõnapilves antud sõnadega lauseid. Siit võib edasi minna jutukese kirjutamiseni jne jne.
- õpilased kirjutavad sõnapilvest välja sõna töölehel antud pildi juurde. Töölehed võib salvestada ja panna veebitahvlile (padlet, lino). Võõrsõnade õppimine. Eesti keeles kirjutama õppimine (ärakiri, 1.-2. kl). Õpetaja võib sõnapilve kirjutada sõna, mille pilti pole lehel, õpilane joonistab/otsib ise pildi sellise sõna juurde (ülesanne kiirematele).
- kirjanduses - tekstist välja kirjutada tegelase kirjelduses kasutatud omadussõnad.
- kirjanduses - sõnapilvest välja kirjutada tegelaste nimed ja lisada need tabelisse õige teose/kirjaniku alla.
Näidis 1 Tööleht juhistega sõnapilve kasutamiseks.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar